Sunday, October 9, 2011

Tubli tänaja

Üks tubli õitseja veel. Sellel suvel juba viiendat korda õitsemas ja kolmandat korda kahe õievarrega! Õied muidu küllaltki pisikesed. Vast nii umbes minu näpuotsa suurused aga kobaras koos. Uusi bulbe ta minu juures kasvatanud ei ole. Ainult õitsenud ja jälle õitsenud. Ma ei tea, millega ma tema tubliduse küll ära olen teeninud… Kuigi jah, tegelikult vist tean. Tema ümberistutamisel oli poja väga ametis ja tahtis ise kõike teha. Nii oli minu mureks taime potis paigal hoida ja potti keerata ja vaadata, et poja oma koorepuru kühveldamisega liiga hoogu ei satu. Põhitöö tegi väikene mees ära. Istutusprotsessi lõpus sai siis taimele sõnad peale loetud, et ta ikka ilusti õitseks ja kasvaks. Eks ta nüüd pojale tänutäheks õitsebki :)

Ahjaa! Taimeks siis Cirrhopetalum guttulatum. Soetatud eelmise aasta lõpus Stockelbusch-Orchideen.com-ist.

No comments:

Post a Comment