Thursday, October 13, 2011

Lammas siin või lammas seal

Nädala algul oli meie kodus tunda teatavat ärevust. Nimelt rippus jälle õhus küsimus „kas on lammas?“.

Nädalavahetusega tekkis meie külmkappi kaks hakkliha: kalkuni oma ja talle oma. Esmaspäeva õhtuks olin ma ühest teinud kotletid ja teine oli maitseainetega pandud seisma ja järgmist päeva ootama. Aga kumb neist on nüüd lammas? See oli mu kallima esmaspäevaõhtune põhiprobleem. Tükk aega üritas ta välja selgitada millega tegu. Kusjuures ta ei uskunud mu ausaid vastuseid. Ikka ja jälle tuli ta sama küsimuse juurde tagasi. Lõpuks hakkas see olukord mulle juba päris nalja tegema ja ma teatasin talle, et mina ei ütle enam midagi ja homme õhtul saab ta selguse majja. Pika hambaga sõi ta esmaspäeva õhtul siiski paar kotletti ära olles ilmselt üsna veendunud, et tegu on lambalihaga (sest ainult kalkun see ju ei ole).
Ja nii nagu ma öelnud olin, sai ta teisipäeval liharulle süües kohe aru, et esmaspäeva õhtul olid laual siiski kalkuni hakklihast kotletid. Tema tubliduse ja arengu kinnituseks tuleb siiski märkida, et talle tõstetud liharulli sõi ta kenasti ära, kuigi juurde ei võtnud.

Kuna olukord oli nii pinev, siis jäid pildid tegemata. Kes aga aimu tahab saada, mis meil laual oli, see vaadaku oktoobrikuu Oma Maitsest üle lambaliharullid aedubadega ja kreeka pere ahjuvormi retseptid.

No comments:

Post a Comment