Friday, March 6, 2015

Täppidega roheline

Tegu peaks siis olema Phalaenopsis I-Lan Green Pixie-ga, mis sai soetatud 2012. aasta Tallinna Botaanikaaia orhideenäituselt (mis järjekordselt praegugi käimas). 
Tõsi, nimesilti juures polnud, kuid taimede müügilistis oli ta nii välja hõisatud. 
Ja kui ka pole päris sellenimeline, siis tegelikult, vahet pole, sest mulle meeldib ta ikkagi väga :)

Õitses peale soetamist minu juures nüüd esmakordselt. Minu üllatuseks kasvatas kaks õievart ja kummalegi varrele meisterdas valmis neli õit. 
Oma õied avas novembri lõpus ja tema õiteilu jagus terveks detsembriks ja kauemakski. Kui kauaks täpselt, seda ma öelda ei oskagi, sest unustasin endale üles märkida, millal õied kuivasid. Õievarred on osaliselt veel praegugi rohelised ja vaatan, kas ja mis nendest edasi tuleb. 

Istutatud on ta tavalisse läbipaistvasse orhideepotti. Kõige all suured grillsöe tükid ja selle peal kergkruus. Tundub, et talle sobib. Juured on mu meelest päris kenad.
Kuna elab suhteliselt jahedal aknalaual (temperatuur on vahepeal ca 12 C juures olnud, tavaliselt siiski soojem), siis väga tihti kastma ei pea. Vett saab siis, kui juured kuivad tunduvad.  



No comments:

Post a Comment