Tuesday, September 2, 2014

Roheline paradiis 2014

Eputan jälle nende imeliste õitega, kuigi kasvataja ei ole mina vaid mu ema. Aga no nad on niiiiiiiiii ilusad ja võimsad ja minu meele järele, et peab kõigile välja riputama! Kahjuks pole mu pildid kõige paremad. Ehk vabandab natuke see, et nii suurele isendile sobiva tausta leidmine ei ole lihtne ja pildistamine nii, et kaks pisikest tegelast Sind eksitada püüavad, on ka omaette kunst, mis vajab veel harjutamist ja harjumist. Kuigi jah, alati saaks paremini... Ja see õitsemine vääriks paremat jäädvustamist tegelikult küll.
Aga peategelane on siin: Brassolaeliacattleya Ports of Paradise "Glenervrie's green giant". Õitsemine 2014.


Sel aastal kasvatas 3 uut võrset, mis kõik ka õitsema läksid. 

Õisi kokku 7. Vartel vastavalt 3 ja 2 ja 2. 

Ja need õied on suured! Minu peo mõõtu!


Muidugi, taim ise pole ka just pisikeste killast :) Päris kogukas ja kobe tegelane.


Ainuke, mis tema juures (natuke või rohkem) häirib, on tema lõhn. See pole paha, aga muutub mingi hetk väga võimsaks ja vängeks, nii et selles toas magada on päris võimatu. Tundub, et just õhtuti lõhnab ta eriti kõvasti. Õnneks on algus päris lõhnatu ja vinge parfüüm tekib alles mõne aja pärast.

Samast taimest ja tema õitsemisest on ka varemalt siin juttu olnud.

No comments:

Post a Comment