Saturday, August 24, 2013

Esimene papu

Võttis see alles aega! Aga lõpuks on esimene paphiopedilum otsustanud minu juures õitsema minna:) Juhhuuu!!!

Tundub, et talle meeldib meie uues kodus. Siin on niiskem ja pealegi olen ma siin olnud ka usinam kastja. Temale meeldib kui substraat on ikka korralikumalt niiske. Sel kohal on paslik öelda aitäh Liinale/Lipelgale, kes kunagi oma blogisse pani pildi kastmist vajavast veenusekingast. Siis ma sain aru, et mina olin senini endi omi ikka rangel dieedil hoidnud. See oli valgustav hetk! Aitäh!
Võib öelda, et see oli peaaegu sama valgustav hetk, kui ma ükskord autoga sõites taipasin, et mulle korrutatud "Sujuvalt" tähendas seda, et sujuvalt tuleb üles lasta ka siduri pedaal mitte ainult sujuvalt gaasi vajutada. Blondiin noh! Või mida ma siin ikka enda vabanduseks oskan öelda. Pikad juhtmed ja rasedusjärgne mõistuse kadu... Laste saamine pidi teatavasti naiste ajule kehvasti mõjuma...
Aga minu papu meeldib mulle väga! Ma soetasin ta äraõitsenult ja nii ma ei teadnudki, mida oodata. Aga see, mis välja tuli on rohkem kui kena ja sobib mu maitsega vägagi kokku. Mulle meeldivad ta vuntsid või patsid (ma pole veel otsustanud, kas ta on mees- või naissoost). Need on lahedalt keerdus:) Ja tore on ka see, et mul on lootust näha veel mõnda õit. Ühe punga on ta küll ära kuivatanud, kuid järgmised (vähemalt kaks) tunduvad paremas seisukorras olevat. Nii et äkki on lootust veel mõnda pilti näha saada.

31. juuli 2013

3. august 2013

5. august 2013

9. august 2013

15. august 2013
24. august 2013

2 comments:

  1. Väga tore vunts sul ning roheka jumega ka veel. Õnnestunud ost!!!
    Minul sama siin, üks ebaõnnestunud õitsemine ning võtsin ennast kokku. Tuleb paphusid usinasti jälgida. Mina kastan neid ka vähemalt kaks korda nädalas, kuuma ilmaga tuleb tihedamini.

    ReplyDelete
  2. Annela, see roheline vunts on täitsa mu meele järgi:) Ma üritan nüüd ka olla tublim ja võimalikult tihti kontrollida, kas tahab kastmist või mitte.

    ReplyDelete