Wednesday, March 21, 2012

Minu Mini Mark


Oli üks mu esimesi tellimusi üldse. Aasta oli siis 2007 ja mina tegemas oma esimesi orhideekasvatamise samme. Mini Mark jättis saabudes päris hea mulje. Lehti oli palju ja taim tundus kena. Ümberistutamisel selgus, et juured nii muljetavaldavad ei olnud. Oma märkmetesse olen kirja pannud, et juured on kummalised, justkui murdumiskohtadega. Täna enam täpsemalt seda kirjeldada, kommenteerida ei oska, sest erinevalt lehtedest, mul juurtest pilti silme ette jäänud ei ole. Küll mäletan aga hästi seda, kui õnnetu ma olin, kui avastasin, et päike on mu Mini Marki paljaks teinud. Ma ei osanud kahtlustadagi, et augustipäike nii karm on. Enamus lehti sai sellise päikesepõletuse, et kuivasid ära ja mu vastsoetatud taimele jäi külge ainult üks leht! Edasi läks lahti üks poputamine, katsetamine ja pidev lootmine, et taim ellu jääb ja kosub ja kunagi ehk ka õitseb. Sellel kevadel jõudsime siis esimeste õiteni. Neli kaunist õit. Võrreldes kaubanduses nähtutega on neli õit muidugi väike saavutus aga mina olen rahul. Need õied annavad lootust, et lõpuks ometi oleme ühise keele leidnud ja taim on mulle mu eksimused andestanud. Peaasi, et edaspidi suudame suuri apsakaid vältida (ptüi-ptüi-ptüi).



No comments:

Post a Comment