Sunday, January 15, 2012

On ju väike lepatriinu see, jah see…


Kunagi teatas sõbranna Anne, et minu juures vannitoas on lepatriinu lõhn. Et tema on sellist lõhna lapsest saadik nimetanud just nii. Kurbusega tuleb tunnistada, et ma tol hetkel ei adunud, mis lõhna ta silmas pidas. Minu jaoks ei olnud seal vannitoas mingit aroomi. Ei head, ega halba. Lihtsalt lõhnatu koht.
Olgu, ma tean, kuidas lõhnab lutikas. Aga lepatriinu? Ausalt öeldes pole ma kunagi isegi selle peale tulnud, et lepatriinul üldse võiks lõhn olla. Ja hoolimata sellest, et ma ei tea, kuidas lõhnab lepatriinu, mõtlen ma aeg-ajalt vannitoas olles ikka, et ei tea, kas täna tunneks Anne siin jälle lepatriinu lõhna? Selles mõttes on minu jaoks peidus midagi sooja ja salapärast.

Nii ma loodan, et seda lõhna aeg-ajalt ikka meie juures heljub ja osa selle lõhna salapärast ja soojusest on jõudnud ka siia, lepatriinudega rätiku peale.

No comments:

Post a Comment