Friday, August 12, 2016

Kollane tants

See postitus on eelkõige mõeldud Annele. Näitamaks, et temalt saadud taim mul ikka alles on ja ka õitsenud on :)
Kui Anne kunagi postitas pildid selle tegelase õitsemisest, siis mõtlesin kohe, et miks ma endale küll seda kaunitari ei tellinud. Midagi ju täpselt minu maitsele! Mõte on materiaalne ja peagi kuulutas Anne, et on sellest taimest valmis loobuma, et lemmikumatele ruumi teha. Nii avaneski võimalus ta endale krabada:)
Tegu siis ühe õrnkollaste õrnalt lõhnavate õitega tegelasega, mil nimeks 
Phalaenopsis Stone Dance var. Yellow (Su-Ann Cricket x equestris).
Saabus minu juurde 2014 aasta suvel. Tema käekäigust enne minu juurde jõudmist võib lugeda siit Annela blogist.
Annel oli ta ilusti ümber istutatud ja nii ei olnud mul mingit vajadust teda torkima minna. Tuli teisele ainult vett ja natuke väetist anda.

2015 aasta suvine õitsemine:
21.06.2015 
Meisterdas juba sügistalvel teise õievarre, kuid see jäi mingi hetk seisma ja edasi ei arenenud. Võibolla jäi valgust väheks, kuigi ta seisis suhteliselt lisalambi all. Ajas kevadel hoopis uue varre. Lootsin juba, et äkki hakkab ka vanem õievars uuesti kasvama ja tuleb õitsemine lausa kahelt varrelt, kuid tema otsustas teisiti. Peale esimeste õite avamist uuel varrel kuivatas talvise õievarre ära. Siin selleaastase õitsemise viimased õied.
23. juuni 2016

Nüüd kolis ka tema semi-hüdrosse. Miks? Sest ta tahtis päris tihti kastmist ja poti põhjast välja turritavad juured olid end ajanud ümbrispoti põhja, kuhu peale kastmist vesi tilkus. Ehk nad tegid juba harjutusi semi-hüdrosse minekuks:) Vaatame, kas ja kuidas kohaneb.

No comments:

Post a Comment