Tuesday, June 5, 2012

Nami-nami fotokampaania

Vahel ma otsin retsepte Nami-namist ja teen nende järgi miskit süüa. Mõnikord juhtub, et sealne retsept on veel pildita ja siis saab toitu jäädvustades osaleda Nami-nami fotokampaanias.
Kuna praegu toimuvad Nami-nami keskkonna uuendused, siis seekord panen oma fotokampaanias osalemise pildid siia, sest uues keskkonnas läks mul esimene katse pilte lisada metsa.
Väike vaheldus siis toidurindelt.

Meemarinaadis sai mõnusa ja hea liha.

Juustu-krevetiomlett oli mõnus hommikune roog. Krevette oli meil küll tiba vähem ja juust polnud ka päris see, mis retseptis toodud, kuid tulemus ise oli mõnus ikkagi.

Astelpajumarinaadid (teine retsept) andis tulemuseks päris hea liha (ikka grillitult).

Tomatipilaff sai selline. Kuna tomatipasta kogust ei olnud retseptis öeldud, siis saab igaüks ise timmida kui tomatist riisi tahab. Päris hea vaheldus tavalisele riisile.

Aasia-kurgisalatisse ei riskinud mina nii palju äädikat panna, nagu retseptis oli kirjas. Panin vähem ja minu arust sellest täiesti piisas. Mõnus salat. Teen veel.

Kohupiim-tomatipüreega on hea vaheldus tavalisele kohupiimale. Mu tädile meeldis see väga.

Paprika-kitsejuustumääre oli minu lemmik:) Hästi mõnus kartuliga süüa. Paprika ja kitsejuust, mmmmm, mu kaks lemmikut...

1 comment:

  1. Aitäh, Ülle - lisasin nüüd kõik pildid ja kommentaarid vastavate retseptide juurde!

    ReplyDelete